"Jestem dobrej myśli" - wywiad z Dominiką Szumarską

2016-02-19 22:34

 

Dominika Szumarska  - zawodniczka zespołu kadetek i młodziczek 

 

 

Od trzech lat trenujesz siatkówkę powiedz, co przyczyniło się do tego, że przyszłaś na trening i już zostałaś w drużynie ? 

Na pierwszy trening przyszłam z  czystej ciekawości, a zarazem na lekkim spontanie i tak jak widać zostałam  do dzisiaj.

Siatkówką zaraziła mnie moja siostra cioteczna Natalia Szumarska, za co jestem jej wdzięczna do dziś

 

 

Czym dla Ciebie jest gra w siatkówkę ? 

Gra w siatkówkę jest dla mnie odskocznią od codziennych obowiązków. Zapominam wtedy o stresie, troskach i problemach.


Który element Twoim zdaniem opanowałaś najlepiej a w którym jeszcze musisz się podszkolić ? 

Moim zdaniem najbardziej opanowałam element ataku. Idzie mi w tym coraz lepiej. Podszkolić się muszę bardziej w zagrywce. Jestem dobrej myśli :) 

 

Jak oceniasz obóz w Ostrożanach? 

Obóz w Ostrożanach uważam za udany. Było poważnie i zarazem śmiesznie. Spotkania integracyjne pozwalały nam na trochę szczerości pomiędzy nami. Uważam, że przez ten czas bardziej zżyłyśmy się ze sobą jeszcze bardziej.

 

W młodziczkach wygrałyście grupę eliminacyjną bez większych problemów, teraz półfinały wojewódzkie, na co stać zespół UKS Danex w tych turniejach?

Sądzę, iż UKS Danex stać na wiele, gdyż ciężko pracujemy nad swoją formą .Nasza gra w czasie treningów wygląda coraz lepiej. Efekt naszych ciężkiej pracy, starań widać gołym okiem ;)

 

Czy pamiętasz jakąś zabawną sytuację, która zdarzyła się w trakcie meczu? 

Zapewne było wiele śmiesznych sytuacji podczas meczu ,lecz nie umiem przytoczyć żadnej z sytuacji.

 

Co lubisz robić w wolnych chwilach? Jakie masz hobby? 

W wolnych chwilach spędzam czas w gronie najbliższych przyjaciół, rodziny. Staram się go spędzać aktywnie, pomimo brzydkiej aury za oknem. Moim hobby jest różnego rodzaju sport oraz dobra muzyka.

 

Czego życzyć Ci na kolejne siatkarskie tygodnie ? 

Na kolejne siatkarskie tygodnie życz mi dużo cierpliwości, formy oraz wytrwałości :) 

 

Dziękuję za rozmowę. 

Dziękuję.