"Ciężko mi żyć bez siatkówki" - wywiad z Natalią Walko

2016-03-19 18:42

      Natalia Walko - zawodniczka zespołu kadetek i młodziczek 

 

Z siatkówką związana jesteś już ponad trzy lata, powiedz, co ona dla Ciebie znaczy i dlaczego ją trenujesz ? 

Dla mnie siatkówka jest czymś bez czego jest mi ciężko żyć. Bardzo się cieszę, że trzy lata temu przyszłam na pierwszy trening. Trenuję siatkówkę,dlatego że bardzo mi się podoba i dzięki niej spędzam trochę czasu ze znajomymi. 

 

Co czujesz, gdy jesteś na boisku i grasz mecz ? 

Gdy wchodzę na boisku w pierwszej chwili jestem bardzo przerażona, potem ten stres odchodzi i wtedy staram się skupić na grze.Oczywiście są chwile załamania, ale dzięki drużynie one mijają. 

 

Czy masz jakieś marzenie związane ze sportem, siatkówką? Jeśli nie to jakie jest Twoje największe życiowe marzenie ? 

Jeszcze nad tym nie myślałam, ale na razie trenuję siatkówkę i chciałabym, żeby nasza drużyna osiągnęła duży sukces.

 

Niestety w lidze młodziczek nie zakwalifikowałyście się do finału województwa, czy mimo to, uważasz, że ten sezon można uznać za udany ? 

    Jestem bardzo zadowolona z naszej drużyny w tym sezonie ,ponieważ wykonałyśmy dużo bardzo dobrej roboty podczas tegorocznej ligi młodziczek. Mimo tego ,że nie zakwalifikowałyśmy się do finału województwa walczymy jeszcze o miejsca 5-8.

 

Za to w gimnazjadzie jesteście już w czwórce. Na co stać siatkarki PG 1 ?

Jak w punkcie wyżej wspomniałam jesteśmy bardzo dobrze przygotowane na to aby wygrać i zając miejsce na podium. Teraz będziemy miały okazję zagrać z zespołem Białostoczanek z którym jeszcze nie grałyśmy ,miejmy nadzieję ,że naszemu gimnazjum uda się wygrać z tym zespołem i przejść do finału.

 

Co lubisz robić w wolnych chwilach? Jakie masz zainteresowania poza boiskowe? 

     W wolnym czasie lubię wychodzić na dwór pograć w siatkówkę lub spotkać się ze znajomymi. Gdy pogoda nie pozwala mi na wyjście z domu lubię posłuchać dobrej muzyki. :)

 

Czego życzyć Ci na kolejne tygodnie przygody z siatkówką?

Na kolejne tygodnie z siatkówką trzeba życzyć mi odwagi i wytrwałości w dążeniu do celu.     

 

Dziękuję za rozmowę.

Dziękuję.